vann över Albert och jävla fittor



hejsan! Idag var det orientering igen och jag hade K banan. Jisses! Jag, Albert och Stefan irrade runt tillsammans och försökte lista ut var vi var. Det gick ganska bra, vi hittade alla kontroller som vi skulle hitta:D Jag och Albert har en liten tävlning varje gång om vem som kommer först och tar flest kontroller. Förra gången vann jag och den här gången sprang jag om Albert precis innan han kom fram:D Yes! Jag vann! haha, vi får se vem som vinner på orienteringsdagen eller hur Albert;P

Igår var det träningsmatch och OMG VILKA IDIOTER är 3 ord som  jag kan beskriva matchen med.
1. dommaren kom inte så vår tränare fick vara det
2. Vi var 9 st spelare och vi spelar 11-manna... med andra ord, dom var 2 mer, jobbigt!
3. När vi skulle tacka så säger dom "jävla fittor" till oss!!

va fan! Vem säger seriöst "jävla fittor" till några andra?? jag blev så jävla irriterad om inte pappa hade varit där hade jag slagit till den där jävla idioten som sa åt mej att hålla käften. och deras tränare sa typ bara "bra tjejer"?????? man ba va???? Tur att dom bor i Karlberg som ligger på andra sidan stan annars hade jag åkt och slagit ner dom. punkt slut!

Johanna 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan ge några tips på olika slag ;) haha:P

2009-10-10 @ 13:23:13
Postat av: johanna

haha, ja tack:D

2009-10-10 @ 18:17:43
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0