Utvecklingssamtal

Hejsan!
Idag har jag haft utvecklingssamtal, det gick bra som tur e. Blir bara så jäkla sur på Timo.Sorry Timo, om du nu skulle ta och läsa dethär, men du får skylla dig själv!
Igår var jag och besökte syvn. Har fått lite skolor som jag ska titta på, så det e bra :)
Försöker skriva lite om bulimi, det går väl sådär. Ajja, som ni märkt så är det mest Johanna som bloggar nu och det är dels för att jag helt enkelt inte orkar och sen för att vi har en massa prov och läxor att öva på. Igår, t ex. satt jag uppe hela kvällen och stenplugga engelska. Sen imorgon är det matteprov, hoppas det går bra!
I helgen ska jag iväg och kolla på vinterskor, ska bli kul! :D
Ajja, ni ska jag fortsätta skriva! Pussar Anna

Ps. Visst är Johannas jacka snyggischh? ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0