Två Bilder

Hejsan!
Idag har det varit en ganska lång dag som började med att jag försov mig igen! Skit! Ajja, TRE gånger lär man väl inte göra samma misstag?
Ska nog faktiskt gå och göra mig iordning,, väntar bara på att foton ska laddas upp. Efter det ska jag hoppa (eller jag går nog, det är säkrare, nu när träningsvärken äntligen är borta) och läsa Ondskan, som vi läser i svenskan.
Fick tillbaka ett prov idag som jag skrev tidigare: Engelska. G+ fyfan alltså! Skit!
Jag fick VG på två delar och G på en del! Det borde väl ändå ge i alla fall VG-?!
Sen fick jag reda (halft) på biologiprovet. Fick på "gränsen till MVG", vad det nu är. Riktigt glad över det! Så nu ska jag se till att mitt häfte ser bra ut så jag kan höja mitt biologibetyg till MVG, för hur soft skulle inte det vara?! Blir mamma stolt också! Hon håller ju på med massa forskning och grejs :P

kram Anna

 



Två bilder från fårö tagna by me :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0