Trött!

Hejsan!
Är lite småtrött nu, men om ungefär en kvart ska jag iväg till Johanna och Carro.
Igår dampade blogg.se, så jag kunde inte blogga, men jag berättar nu vad jag gjorde igår ;)
Jag var helt enkelt ute runt långskeppsgatan och förnedrade mig. Juste, jag sålde ljus. 3 ljus fick jag sålda och jag knackade på typ 12 hus. Snacka om att svenska folket är snåla!!! Haha, fast det var lite kul.
När jag kom till ett hus så knackade jag först på och sen såg jag en skyllt:
"Gatusäljare - nej, tack!" jag fick lite smått panik och sprang genast iväg till nästa hus. Haha XD
Nej, men om ni som köpte av mig av nån förmodan skulle läsa detta så tack! Ni vet inte hur mycket det betyder för mig! haha:P
Drömde till och med att en familj som vi känner köpte hela 4 (!!!) paket och att alla ljusen tog slut xD
Herre jösses, vilka drömmar man kan ha..


BIld som jag tog i fredags. Sen redigerade jag den i PhotoScape :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Vilken mysig blogg du har! :)

Är allt bra med dig?

KRAM

2009-10-21 @ 17:19:05
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0