Snittar

Hejsan!n
Har för ca. halvtimmen sen kommit hem från hemkounskapen och ska kolla om man kan se Grey's Anatomy på internet. Missade ju det igår p ga. Hard Rock med laget. Men det va fett kul (:
Men gud va kallt det börjar bli!! usch.. :/ När vi åkte hem vid halv tio ungefär var det ju så kallt så att man hacka tänder....hösten e påväg..!
Idag började vi med SO prov och det gick väl ganska bra tror jag. Det kändes OK i alla fall, så om jag ska lita på min magkänsla så behöver jag inte oroa mig :)
Spanskaförhöret gick också bra, så det känns kul. Var inte så svårt som jag trodde.
Nu väntas bara engelska och matte och i helgen sover förmodligen Johanna över. Kulkul :D

Kraaam Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0