orientering

Hejsan! Idag har jag haft orienteringsdag och det gick riktigt bra för mej och anna, eller i alla fall ganska;P Vi hittade alla 20 kontroller:D Vi hade lite problem vid 2 st menmen det gick bra och vi kom fram tillslut. Tack vems mamma det nu var som jag fick lift av till samlingen;P antingen Liz eller Loves. tack så mycket, nog för att det var typ 100 meter men jag orkade verkligen inte gå, haha. och förlåt Love om jag hoppade på dej när jag hoppade in i bilen XD
Nu sitter jag och kollar på The Hills på MTV. Gamla avsnitt as usual"/ dom nya går på MTV på lördagar kl 18.10 om ni inte visste det:P imorgon blir det svenska redovisning, det ska nog gå bra:D se ya!

Johanna

Kommentarer
Postat av: liz

Hahahah, det var min mamma!

2009-10-15 @ 20:33:35
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0