ondskan

hejsan! Slutade tidigt idag:P slapp musiken och idrotten så det blev en kort dag:D Idag hade vi uppsatstävling på morgonen. Jag valde att skriva om gatuvåldet och lite om Ricardo mordet. Sen var det lunch och världens äckligaste tomatsoppa och sen svenska. Satt och läste hela lektionen och messade med Axel. Han tycker att jag har tråkiga skämt:'( Nu sitter jag och äter resterna av pollynarna (?) och kollar på Harry Potter 3. Anna och Carro sitter framför tv:n och glor som vanligt;P Äntligen höstlov säger jag bara fast det blir en del plugg. Måste plugga till fysikprovet och sen måste jag göra klart musikinlämningen och läsa Ondskan till sid 200 i svenskan. Jobbigt med läxor över lovet...

rekomenderar denna bok!! skitbra men lite sorlig eftersom den handlar mycket om våld.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0