lista

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
haha, okänd så ingen aning;P
Vad står det i ditt femte sms?
idag måsta alla gratta min bästavän hannah som fyller femton år ! :D <3/ Fanny Ljungren
Vem ringde dig senast?
Carro fast jag svarade inte... ops!
Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Mig själv från paddlingen med klassen
Vilket språk är din mobil på?
Svenska, prövade ett tag på engelska men jag fattade inget så jag fick byta tillbaka;P
Vad heter din ringsignal?
hmm, James Morris feat Nelly Furtado - Broken Strings
Hur många sms har du i din inkorg?
792 st
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
jisses... okej, det är inte mitt fel att denna fråga kom
"samma, assåtyp alla tyckte ju hans frågor sög... Jag snackade med Patrik h och Omid efteråt och dom oxå tyckte att provet va konstigt... Men aja det är väl bara att hoppas på det bästa... Puss" 
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Aaa! hahahaha;) // Carro
Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
okej;-) // Fanny k
Hur många sms har du i kategorin "skickat"?
8 st
Vem är din 13:e kontakt?
Anna hem
Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Nja, inte riktig...
Ogillar du nr 5?
Alexandra, nej hon är snäll:D
Har du varit i hop med nr 1?
Agnes, nej det har jag inte.
Vad har din mobil för färg?
Mörkblå

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0