Jag är duktig!

Ja, jag måste faktiskt få säga det! Nu har jag övat matte och engelska idag och igår så städade jag rummet och lite så! Riktigt stolt alltså! Lite konstigt är dock en sak: Ju mer matte jag övar, desto svårare tycker jag att det är...borde det inte vara tvärtom? Ajja, vid halvtre ska jag och några andra från laget servera knattarna på fika och sånt. Ska snart öva spanskaglosor också sen ikväll ska jag läsa ondskan. Det blir ju förmodligen ingen träning efterssom vi har träningsmatch efter knattegrejen.
wiie! Det betyder ju att jag kan se Gossip Girl ikväll kl 19.00! jahooo!
Ajja, nu ska jag kolla lite på mobiler tror jag! Jag är i stort behov av en ny!!!
kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0