Idol!

Hejsan!
Ja, dra på trissor, det är faktiskt Anna som bloggar igen! Johanna har ju i stort sett tagit över bloggen, och ja, cred till henne som håller bloggen igång medan jag sitter och gör ingenting.
Nu har idol börjat igen, så jag ska snart kolla på det! ;)
Vem va bäst idag då? Hmm...Tema Michael "the king of pop" Jackson ju, så det var ju inget fel direkt. Vissa verkade har det svårare än andra, men jag tycker att eftersom jag är en snäll jury så får alla godkänt :)
Nu är det förästen vinter på riktigt. 3 grader ute nu och de nya ljusen som jag hämtade hos Liz igår sitter i ljusstakarna. Har faktiskt lyckats sälja, eller lägga undan fem ljus utan att röra en fena. Det enda jag gjort är att skickat iväg några sms och vips så har jag några mindre ljus kvar. Fast dock måste jag nog ta en promenix längs långskeppsgatan och förnedra mig själv genom att hela tiden få en dörr smälld i ansiktet. Typ.
Nä, nu kanske jag överdrev lite. Men nu ska jag i alla fall göra som ni, se fortsättningen på idol,, hejja hejja!

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0