grimsta och match

dagen har tillbringats på grimsta och på mossen. jag, Fanny, Anna, Emma och My åkte till Grimsta för att dela ut bullar och festis till små fotbollspelare (typ 6-9 år typ) skitsöta! Fick se halva matchen också, Bp-Örebro. Satt och hejade som en galning med Anna och Fanny och skrattade åt dom (ursäkta) patetiska cheerleaderna.
Sen delade vi ut bullarna och fetisarna och blev typ mossade av alla ungar som alla ville ha först;P haha, söta!
Bp vann såklart med 3-0:D

Så här soligt var det INTE idag. Jag trodde jag skulle frysa ihjäl fast jag hade underställ och allt på mej.

Sen hoppade vi in i bilen och drog till Mossen där vi skulle spela match. Vi började med 9 spelare på planen för att jag och Fanny var tvungna att värma upp och såklart så gjorde dom mål då. Ibland vet jag inte vad jag tycker om vår tränare. hon är bra men jag fattar inte varför inte två andra spelare kunde hoppa in medan vi värmde upp...

På Onsdag ska vi till Solna Brandstation och göra något... Det är tydligen obligatoriskt som om inte våra vanliga träningar är det... Jag säger ju att min tränare är konstig...

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0