Gästblogg

Tjosan alla små läsare!:D
Nu är det gästbloggning här, och jag -Carro- är den som har tagit saken i händerna och ska nu blogga lite! 

Kan ju berätta lite om mej till att börja med:
Carolina Amanda Söderhäll
Är Johanna tvillingsyster och en av Annas äldsta vänner(Jag och J är INTE lika!)
Har en blogg på Carruus.blogg.se
Spelar fotboll i Brommapojkarna(Fråga inte vrf det heter Pojkarna, jag har inget bra svar på det)
Jag hatar att flyga och jag hyperventilerade påväg till Grekland i somras.
Och tillsist, jag älskar J&A!♥

Idag har det inte hänt så mycket i plugget. Vi hade idrott sista lektionen och vi spelade rugby..hjälphjälp!
Johanna bröt handen(enligt henne iaf) och Anna sprang som en liten iller och gjorde några touchdowns*duktig!*
Vi tacklades och hade grymt kul iaf, så förutom den 1 nämnda insidenten var det lyckat!:)
Matteprov hade vi idag också.. Jag tror inte att det finns någon som inte håller med mej om att det var sjukt svårt!
Min 2 hjärnceller skrek av förtvivlan! men jag svarade på alla frågor förutom sista och det gick helt "okej" med tanke på svårighetsgraden:P

Nej nu ska jag sluta snacka och återvända till min blogg!
Hoppas det här blir en fin överaskning till Johanna och Anna när dom kommer hem från träningen!;)



:):):):):):):):):)
Me like!


Kommentarer
Postat av: liz

carro, idrott sista lektionen?...har du minne som en guldfisk? :p

2009-10-21 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0