fredag, lördag, söndag

Hejsan! Sry för en dålig uppdatering! Har varit upptagen så jaghann inte men här kommer en liten sammanfattning.
Fredag: Skola och orientering. Tog lite bilder i skolan på min vackra kompisar. Var privat lärare åt Anna på orienteringen och det gick riktigt bra måste jag säga. När vi skulle cykla hem mötte vi Helena och Patrik från Konfalägret. Skit kul att se dom igen:D Pratade lite innan vi cyklade hem. Packade en väska lite snabbt och drog till Anna. Såg på film/TV och sov där.

HAHA! hur ser man ut?

Lördag: Vaknade sent och sen drog Anna och jag till v.by och köpte knästrumpor och ringar. Hittade en SUPER snygg jacka som jag måste köpa! Har en jacka men den är för kall att ha nu och jag kan ju inte ha vinterjackan nu, det är ju oktober! Cyklade hem och åt och sen drog jag visare ner till Mimmi och sov där. haha,  jag känner mej lite som en hemlös som måste sova hos andra, haha! nej, mina föräldrar var på landet och jag ville inte följa med:/

ringar från Topshop

Knästrumpor från Kappahl faktiskt. Årets bästa inköp enligt min farmor XD



Söndag: vaknade tidigt och gick upp och åt frukost. Packade väskan ännu en gång och drog hem. Nu sitter jag här och har gjort engelskan, biologin och ska skriva på svenska talet. Shit, va jag är duktig! Ikväll blir det träning, jag som trodde träningen hade slutat...

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0