försov mej för första gången

Japp, idag hände det. jag försov mej... fan! Vaknade halv 9 och tänkte att jag kunde sova en kvart till. Jossi skulle komma 10 så det var inte bråttom direkt. Sen vaknade jag av att pappa kom och väckte mej, halv 10!!!! HELVETE!! Fick kasta i mej frukosten, tvätta mej, sminka mej och klä på mej. När Jossi kom hade jag fortfarande morgonrocken på mej. Jag som skulle duscha håret... hmm...
Sen när vi skulle gå till Fanny lyckades jag tappa t-banekortet så vi fick gå tillbaka typ halva vägen för att sen hitta det på marken. Tack gode att det är i plast annars hade det varit blött... hehe XD
Sen åkte vi till Gamla stan och jagade turister till vår engelska film. Hittade ett par japaner som svarade på våra konstiga frågor. Sen åkte jag hem igen.


Snart är det fotbollsträning... i regnet...:( Ni kan ju tänka på mej när ni sitter i soffan och kollar på tv, eller? Imorgon är det biologi prov och jag tror faktiskt att det kommer gå bra:D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0