Ensamfoto

hejsan! Dagen har tillbringats framför engelska böckerna:( jag vägrar få G på provet, jag SKA ha minst VG!!!! Annars kommer jag gråta... eller inte men NÄSTAN!!
Syrran är i Västerås på fotbollscup med 1:orna så jag har ingen vettig människa att prata med är hemma:( Ingen som kommer in på kvällarna och pratar *snyft*snyft*. Nej, nu låter jag som om jag inte klara en dag utan syrran men hon är ju faktiskt min tvilling så ni får ha lite förståelse XD
Ikväll blir det tv och godis;P
Kollar lite på fotboll och AIK gjorde just mål. Ingen som är intresserad menmen jag tvingar er inte att läsa denna rad isåfall;P

Mitt ensamfoto, ganska nöjd faktiskt vilket jag aldrig brukar bli:D
Är så glad att jag har haft tandställning! Ni skulle ha sett mina tänder förut;P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0