221009

Som Carro redan skrivit så har jag brutit handleden, okej inte bokstavligt brutit den men stuckat den. Ont gör det och man frågar hur lyckas jag?? Ingen aning, jag vet inte ens hur jag gjorde det ;P Igår var jag och laget på solna brandstation och övade på självförsvar... Jag har ingen aning om vad det har med fotboll att göra men det är ju bra att lära sig så vi stod där i en gammal gympasal och bokstavligen skrek nej. Det var jobbigt kanske med 2 timmar självförsvar menmen.
Ida var det vanlig skoldag men vi slapp elevensval timmen för läraren kom aldrig:D:D jippi!! imorgon är det uppstatstävling på morgon så det blir att packa väskan med pennor och pollypåse;P


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0