ByeByeCamilla

Jahapp, det blev Camilla som åkte ut (jahapp, de lät lite sådär halft medlidande..heh) men jag tycker att det är så töntigt när folk gråter i TV. Eller ibland när folk gråter i TV. Det beror på vad det är för sammanhang, men idol + tårar är..njaa..inte toppen kombination. Ni får kalla mig känslolös om ni vill, men jag kan bara inte titta när de snyftar och ojjar sig. Jag skäms nästan lite..haha.
För en vecka sen så var det regnigt och höst. Imorse var det frost och jag passade på att ta lite foton innan jag drog till skolan. De är kanske inte så bra, men det är väl dels för att jag tog dom 5 minuter innan jag skulle till Carro och Johanna och sen har jag ju inte värsta naturfotokameran heller. En helt vanlig digitalkamera helt enkelt.. ååh, snälla, ge mig systemkamera nu!
kram Anna






hah, sista bilden var lite kontrast till de andra mer naturbilderna.
Fast natur och natur...tagna på tomten lixom? :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0