Barkaby

Hejsan!
Har varit i Barkaby med Carro, Johanna, Tina och mamma (rena rama klassresan) och köpt vinterskor.
Hittade tre par skor, så det var ju bra :)
Ikväll ska jag till Carro och Johanna och titta på fotboll, men först måste jag se till att ha med något godis!
Och juste - min kamera funkar igen!! :D Kanske var dedär aggresiva inlägget som gjorde susen?
Kameran kanske äntligen förstod att det e jag som bestämmer :P
Ajja. nu ska jag öva biologi (prov på måndag) och eventuellt ta lite höstbilder till bilden.
Kramar
Tagen från lite konstig vinkel, så klackskorna längst fram ser platta ut,
men aaja, ni får försöka fantisera er att de ser underbara ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0