V.by

hejsan! Ida har jag, Carro och anna varit i v.by och kollat runt. Det blev ingenting, tråkigt. Testade att blogga från provrummen men det kom upp på kfems hemsida och inte här som jag trodde:/ Anna kom hem igår från London, hon bloggar väl snart antar jag. Fick en tröja med texten:"My friend went to London and all I got was this lousy T-shirt", tack anna!! Jag har sett den tröjan och jag tycker den är så gullig:P Imorgon är det skola, yeay:( Juste, såg ***** på Åhlens igen, är det hennes favorit affär eller?? Syrran har sett henne där förut. Sen såg vi ***** i kfem huset också och då stod h*n och klagade på sina kluvna hårtoppar... jisses!

på Gina Tricot

AIK GJORDE JUST MÅL!! Nu står det 2-1 till AIK:D:D sry, alla icke sportintresserade men jag var tvungen att skriva det:D

Johanna

Kommentarer
Postat av: Carro

Före detta Djurgårdare elr?;)

2009-11-01 @ 18:21:23
URL: http://carruus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0