sista november

Har fixat lite med headern så den passar till Julen som närmar sig:D vad tycks? Ida vad det en lugn dag. på fysiken satt jag och sjöng jul- och askungen sånger, haha;P hade konditionsträning ikväll. 6 st där:/ Alice fortsätter säga att Kungsholmen är bäst, haha, hade jag haft tillräckligt med poäng hade jag gärna börjat där:P Man kanske ska satsa på att höja sej:) Fick VG+ på läsförståelsen i engelskan:D:D:D:D jippi!!! 1 poäng i från MVG:/ typiskt.... aja, imorgon är det först december och ingen snö än, hoppas den kommer snart:D Lägge in Askungen låten så Amanda och Julia kan lära sig texten och sjunga med mej på nästa fysiklektion;P

"Ja, jag klipper till med saxen! Och jag ska sy och tråkla
Låt flickorna sy till den, ni ska skaffa smycken"


Johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, ska se till att lära mig den Johanna ;)

2009-12-01 @ 16:37:15
Postat av: Amanda

Måste bara säga att ni har en väldigt fin header med julgran och allt ;) :P<3

2009-12-02 @ 20:09:55
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-12-02 @ 20:31:13
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack Amanda:D:D

2009-12-03 @ 19:37:39
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0