School agin:(

Igår var det träning i regnet, inte speciellt skönt måste jag säga:/ På Onsdag är det självförsvar och det kändes som om tränaren kollade extra på mej när hon sa att alla måste komma, haha, never darling! Inte igen säger jag bara! Jag ska ta svinis sprutan på tisdag och får inte träna på fyra (härliga) dagar så tyvärr;P
Igår fyllde Juliana 15. Grattis!! har klätt på mej och lockat håret lite, fast mitt hår vill aldrig behålla lockarna om jag inte dränker det i hårspray såklart:D Ska nog ta och köpa den där bra guldiga hårsprayen om ni vet vilken jag menar. Nej, nu ska jag upp och kolla spanska glosorna en gång till , prov på torsdag. ha en bra dag!!

Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0