Partyyy!

Orkar inte skriva så mycket om vad som hänt ida för alla kan väl räkna ut att jag har varit i skolan eller hur? Såg klart på Ondsak och slutet sög, Julia ägde alla på musiken och jag och anna fick cykla hem på rasten punkt slut
Ikväll blir det party hos Julia som fyllde 15 i söndags:) Jag har ingen anning om vad som händer men jag ska vara där 36,5 sek över 6 eller hur Carro;P ? Anna och Carro har kommit fram till att jag liknar Kristen Stewart som spelar Bella i Twilight... vad säger man, ibland har dom två för mycket fritid;)


Nej, nu ska jag gå upp, ta något att dricka och sen försöka plugga lite geografi;P ha en bra kväll allihopa!

Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0