Öppet hus

Tjo! Hemma från Öppet Hus, var på Klara Norra och Klara Södra, "samma" skola men sjukt olika. Klara Norra skulle seriöst få plats i en tändsticksask, det var den minsta och mest ihoptryckta skola jag sett. VI gick tom förbi den, haha! Klara Södra var mycket större och mycket varmare. Hittade en termometer och den stod på 25 (!!!) grader. När vi skulle gå hem tänkte jag precis fråga en skitsnygg kille som vi pratat med innan hur man kom ut men tur nog så hann jag se att utgången var precis brevid dom innan jag frågade. Anna fantiserade hur det skulle vara om jag hade hunnit fråga och skrattade åt mej:(

Hade skitkul igår. Var hemma hos Julia och fjantade oss och kollade på film som vi tillslut fick stänga av för att den hackade så. Jävla film! Sen spelade vi nåt spel som jag aldrig kommer ihåg vad det heter men det är världens roligaste spel;) 

Anna, Jag och Amanda "lånade" Carros kamera;P

Snart kommer Anna, hon ska äta här och vi måste plugga, har geografiprov på måndag:( 

Johanna
 

Kommentarer
Postat av: c

Skitunge, jag får ju inte "låna" bilder från din kamera!!!-.-

2009-11-29 @ 14:24:12
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: Anna

OMG! Fuuul! xD

2009-11-29 @ 15:53:50
Postat av: Amanda

Haha jag har blivit en anka!! xD

2009-12-01 @ 16:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0