New Moon igår;)

Igår var jag somsagt på New Moon med några kompisar. Den var skitbra! Och jag måste säga det (jag vet att jag tjatar) Jacob är så snygg!!<3<3 Tänk om vi hade en sån kille i skolan, jag skulle vara den lyckligaste människan i hela världen troligen;P Filmen hade fått jättedåliga recentioner (stavning??) av DN och SVD men skit i det! Fimen var jättebra, förutom slutet, jag hatar sånna slut. Tänker inte säga hur den slutar men man vill verkligen se nästa film;P Fanny och Linn skulle vara nyttiga men det slutade med att dom hade köpt den största colan och popcorn?? dom kunde hitta, haha! Idag blir det nog en slappdag med lite plugg, har spanska prov snart:(

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0