Mattesnille??

berättade jag om mattetävlingen jag var med i i torsdags förra veckan?? Jag fick 9 poäng vilket betyder att jag fick bäst poäng av alla i hela skolan:D:D OMG!!! jag trodde jag skulle få typ 3 poäng:) Jag är så glad jag slog tom genierna i min klass:) hur f*n kunde det hända? *Lycklig* Tack till alla somsa grattis:) Kommer nog leva på den här känslan den närmaste veckan, haha. Juliana kom 2:a med 7 poäng och det var ju också skitbra:D sen fick Anna 5 vilket är toppen:) Vår mattelärare sa att om man hade 1 poäng så skulle man vara glad:D

Titta vad 9D äger på matte

Johanna

_______________________________
UPDATE: Amanda vill att ni ska veta att hon fick 2 poäng:) Vilket beteyder dubbelt så mycket som förra året;P 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Glöm inte att jag fick 2 poäng, dubbelt så mycket som förra gången!! :D

2009-11-13 @ 16:29:32
Postat av: Amanda

Glöm inte att jag fick 2 poäng, dubbelt så mycket som förra gången!! :D

2009-11-13 @ 16:32:12
Postat av: Anonym

okej, Amanda. chilla med komentarerna;)

2009-11-13 @ 17:19:35
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: Amanda

Opps, det blev lite fel :D

2009-11-16 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0