marinerad falukorv

sitter här med min Ben & Jerry och kollar FB och chattar. Blev väldigt sugen ida på B&J så jag stannade vid tempo på vägen hem och köpte en till mej och syrran:) Ida hade vi en lugn dag:) Luktar kyckling curry från Hk så jag måste gå och ta en dush sen. Fast jag skak väl inte klaga, några killar marinerade FALUKORV (!) så jag vill inte ens veta hur dom luktar... eww! Vår mat blev populär, några bakade bara så dom kastade sig över alla matrester, hahaXD På matten satt två killar och kastade lappar på mej, moget? det slutade med att jag fick flytta på mej:/ Imorgon är det Julias fiesta:D:D Längtar! Tänker inte säga var vi köpt, för hon kan läsa det:( Har krig med anna på msn just nu. Skickar alla blinkningar som finns, hahaXD Nej, nu ska jag äta upp min B&J. ha det bra!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0