konditionsträning & blå mascara

Bloggade inte igår, sorry för det. Var hemma hos Anna och fixade headern som hon lägger upp snart eller har gjort. Den blev super:D Igår var det konditionsträning med laget. vi var 7 st där som sprang i backar och gegga. Det var faktiskt ganska kul:P
Ida var det högstadiemattetävling på morgonen som jag var med på efter att mamma, pappa och min mattelärare hade sagt att jag skulle vara med. Det gick ganska bra tror jag:)
Imorse när jag skulle öppna min nya mascara fick jag se att jag har köpt en blå mascara, yeay! "¤/)=@"/!$£@}](")%="¤!!!!!! Så nu måste jag åka och köpa en mascara, helvete också... Sen har jag även lyckats tvätta en av mina lovika vantar så nu har jag en vit och en grå, vackert.

vackert? Det är bara jag som kan lyckas med detta:(

Dagen var annars kanske okej, engelska prov som jag inte visste om gick väl sådär, lucktexter har väl aldrig varit min grej om man säger så.

Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0