Klaaara

Hejsan!
Ja, dagen har spenderats på söder och kungsholmen. Klara södra och norra var det som stod på dagens att göra.
Haha, ända sen jag läste på hemsidan med syo:n har jag varit lite småkär i Klara Södra, och jag verkligen gillar den skolan. Jag kan vara inneboende hos mina kusiner också, haha, nice!
Fredagen spenderades hos Julia, kul kul kul ;)
Har tyvärr inga bilder, eftersom Carolina inte lagt upp några foton på Facebook än..CAROLINA, DU MÅSTE GENAST GÖRA DET NU! JAG VET ATT DU LÄSER DETHÄRA!
Sådär. Imorgon är det ju första advent. Och jag ska spendera den dagen framför pepparkakor, geografi och matte. Jag känner att jag inte kommer någe vidare långt på mina svenskakunskaper i detta inlägg. Väldigt ointressant och rätt så dåligt skrivet. Hah. Nej förästen, inte alls haha, jag som vill ha MVG i svenska.
Aja, förhoppningsvis sitter min svenskalärare inte och läser min blogg, utan svenskauppgifterna om Ondskan.
Hoppas ni har det bra, pusssar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0