Jag skäms nästan över att vara Svenne!

Herregud!
Dansbandskampen alltså (så heter det väl?). Vilket jäkla program!
Det enda det handlar om är folk som gör allt för att få någon sorts framgång i livet.
Men ärligt? Av alla musikstilar? Det finns ju typ tusen miljarder. Allt från rock till powerbalader och så väljer man DANSBAND? Nej, jag förstår det inte. Jag skäms över att vara svensk! Pinsamt!
Och dendär juryn. Haha, typ wannabe idoljuryn. Det är ju typ som lilla melodifestivalen eller något?! Om något var kasst så ska man väl få veta att det var kasst? Då ska inte två personer säga "jaa...det var underhållning och dansband är underhållning" bara för att dessa patetiska människor som ställer upp ska känna sig i alla fall liite duktiga och få en klapp på axeln. Nä, fyfan alltså.
Jag hoppas INNERLIGT att detta är ett program som vi kopierat från typ USA eller nåt. Detta kan inte vara tillverkat av en svensk hjärna? Svenskar är ju smarta!
Och publiken som står och viftar med sina såkallade plakat? Halllåååå? Jag säger bara välkommen till 2000-talet, har ni sovit de senaste hundra åren?
Bort med dansbandskampen och in med nåt annat roligt program istället!
Ja, min åsikt i alla fall, har ni själva plågat era ögon någon gång genom att se det? Vad tycker ni?


BLÄÄÄ!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har inte sett det och tänker aldrig se det, jag HATAR dansbandsmusik!!!

2009-11-10 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0