Intervaller är jobbigt.

Hejsan svejsan!
Har för drygt en timme sedan kommit hem från fysträningen som bl a bestod av intervaller, backträning (fast det kanske är det som är intervaller?), staffet och typ kuta 700 meter. Sen lite styrka också. Jobbigt värre!
Idag har det väl varit en blandad dag. Humöret har sina stunder då allt är piss. Och jag tänkte inte planera att gå in på några detaljer.
Dock så visar de stunder när man är nere hur tacksam man är för att man har sina vänner och hur mycket en kram kan betyda. Och då, även om man ibland kan känna sig nere så kan jag ändå känna mig tacksam för att jag är såpass lyckligt lottad som jag är. Jag har inga föräldrar som är missbrukare, vår familj är inte direkt fattiga, jag har goda vänner som alltid ställer upp och jag har ändå helt okej betyg i skolan.
Och det är väl så man ska tänka?
Nog med prat från min del. Nu skall jag fortsätta installera ett fotoalbum-program! Jag planerar juuuulklappar ;)Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0