Hemma igen

Hejsan!
Igår vid halv 11 kom vi hem från London. Fan vad jag älskar den staden alltså.
Hmm.. ska man försöka sig på en liten sammanfattning över de fyra dagarna då.

Onsdag: Gick upp 6 för att göra mig i ordning. Blä säger jag bara, ont i huvudet på flygplatsen, men efter en huvudvärkstablett var allt bättre.
Landade i London vid 11 och åkte tunnelbana (som det för övrigt måste ligga ett snille bakom. Jag lovar att orienteringslektionerna lika gjärna skulle kunna vara där som de är i Judarn)
Efter det lite shopping på oxford street. Köpte en kofta på det ´rätt så billiga New Look. Gud, alltså. Så fort jag gick in där så kändes det som om jag var i himlen xD

Torsdag:  Hmm..jag gick hela 14000 steg. London eye tror jag att vi besökte om jag inte minns fel. Sen såg vi också en ny 4D film, som var fett coolt. Najs alltså. Sen gick vi och köpte glass (ja, för det var faktiskt 17 grader där!) och Olle gick nån spökhus, men inte jag! ahahaha, feg jag är!

Fredag: Madame Tussaude (hmm..hur stavas det?!) vilket alltid är lika kul. Eller alltid och alltid? Låter som om jag går dit varje dag, men det var andra gången jag var där och de hade MJ tema för att hylla honom. Spelade MJ låtar mm. Sen gick vi spöktunneln (jag gick den av misstag) och ja, mina ben skakade efter det. hahaha, fyfan va rädd jag var xD fast det var ganska lugnt.

Lördag. SHOPPING! och hemmfärd. På planet såg jag TreSS (Tre snygga syskon) Typ 2 meter långa. Haha, om det hade varit så att det var normalt att glo, så kan jag säga er att jag hade gjort det. Jag trodde jag skulle smälta. Eller ganska tregla tills jag var alldeles dyngsur. Jag vet inte. Synd bara att de inte satt nära oss på planet. Lite ögongodis är aldrig fel. Hade i alla fall något att kolla på när vi väntade på väskorna, hhahaha xD berättar mer senare för nu skriker pappa att jag måste stänga av datorn -.- typiskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0