Har övernattat hos Julia!

Hejsan hejsan kära goa läsare! (som då mest består av kompisar då då)
Igår blev det inget inlägg, men i alla fall så åkte Julia och jag in till hötorget och handlade upp halva JC. Haha, jag brukar typ aldrig handla där och inte Julia heller, men efter en heldag i stan kom vi hem med tre påsar från JC och en från kära budgetkedjan H&M (som förästen inte är så billigt längre).
Haha, och jag som älskar att tjuvlyssna snappade åt mig lite av min dåliga humor:

Inne på H&M där Jimmy Choo hysterin är som gaaalen. Ärligt: folk stod och köade inne i affären! Wierd :S
Iaf:

Sonen: Varför är det sån kö?
Pappan: Hmm..nån tillställning är det väl?
Sonen: vadå för tillställning?
Pappan: Jimmy Choo for H&M va?
Sonen: (deprimerat) vad är det för nåt?
Haha XD Medan alla tjejer going crazy frågar killen vad Jimmy Choo är för något.

Sen vid cafét eller hur man ska beskriva det där man kan beställa frosen yoghurt:
Kunden: Kan man få blåbär på?
Kassörskan: Ja, självklart!
Kunden: Bra, då tar jag hallon!

Ja, ni tycker väl säkert att detta var onödigt och tråkigt, men jag blev som jag blev. Eller min humor blev som den blev. Hehe.

Sen gick vi hem till Julia och tittade på film!
En toppenhelg har det varit! Bjuder på det jag kom hem med. (dock tagen med mobilkameran, så ni får respektera den lite dåliga kassa kvaliteten ;)

Två tröjor blev det helt enkelt och nu är nästan hela månadspengen slut "/


Kommentarer
Postat av: Wille

hahahahaha. Den mellan "kunden" och "kassörskan" var ju klockren xD

2009-11-15 @ 22:07:49
URL: http://willees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0