gymnasienmässan i älvsjö

tjena snyggingar!
har inte hunnit bloggat på några dagar tyvärr, hade lite bloggtorka menmen. I onsdags fyllde mamma år:D GRATTIS!! var inne i stan på Agaton (REKOMENDERAR!!) och åt mat.
I torsdags var min mattelärare hel konstig, han verkade full men en kompis som hade honom i fördjupningsmatte sa att hans blodsocker var lågt och därför blev han lite snurrig, läskigt:/
Idag var det dags för gymnasiemässan i Älvsjö. Fick ca ett ton papper som jag ska läsa igenom. Lyckades med att snubbla på en elkabel, haha, sånt lyckas bara jag med!
Ikväll blir det New Moon med syrran, Anna och Jossi. ska gå och möta Linn, fanny och Petra sen också. Dom ska också se. Nu blir det lite syslöjd och kakor framför tv:n;P

Johanna

Kommentarer
Postat av: J

jag var oxå där :) hitta du nåt bra gymnasuim? :P

2009-11-20 @ 17:59:42
URL: http://juliasinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0