Fuck!

Just nu håller vi på att fixa med en header, jag och Johanna. Bloggen är under renovering och ja, det var väl allt jag skulle säga.
Hmm..dedär skrev jag, få se...igår? Jaså? Var det in my dreams? Hmm..den enda som fattade var förmodligen Johanna. Haha, det jag menar är att jag alltid skjuter upp allt jag gör. SENARE är ett jäkligt bra ord. Eller kanske frasen "EFTER REKLAMEN", tycker jag funkar riktigt bra. Kort och gott: jag är sämst på att lova.
Detta inlägg skulle jag egentligen skriva i förregår eller igår, men ja, mamma satte datorförbud igår och ja - då var det kört. Men nu kommer det!

Förästen håller Johanna just nu på att fixa designen (tror jag) så mitt inlägg kanske inte kommer så olägligt ändå?
Den ser helt knäpp ut just nu, eller så är det bara för mig den gör det. Typiskt. Dagen som ju började så bra med två lyckade prov. Hoppas jag. Engelska och matte. Egentligen sjukt viktiga ämnen! Speciellt engelska just nu.
Så det skulle va rena drömmen att få bra betyg då! Nu laddar snart bateriet ut, så jag skall proppa i mig en god avokadohalva. De har äntligen börjat mogna. Sen ska jag göra matteläxan. Herregud, matte, matte, matte, matte, jag känner mig nästan som en levande mattebok. Snart kanske jag börjar likna en miniräknare?
Haha, vem vet?

Juste: Lite bakom kulisserna på headern ska ju läggas upp (lvoade jag ju också att jag skulle göra)


Eh, ja "hej, jag heter Anna-Dubbelhaka"
"och jag heter Johanna-jag sätter upp håret och får en konstig min"


Johanna: "är det bara klicka på denhär knappen"
Jag: "NEEEEEEJJJJJJ!!!"


Hopp och skutt :)


"Jag vill få en lååång och smal hals och ingen dubbelhaka, gör man
såhär då?"

Typ så. Ungefär. Ja, ganska mycket flams.

 


Kommentarer
Postat av: carolina

Schmexig syster och polare man har tyyyp!x) hahah, wierdos!

2009-11-10 @ 20:19:20
URL: http://carruus.blogg.se/
Postat av: Johanna

thanks twini<3<3

2009-11-10 @ 21:14:59
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0