FRIDAY!

Hejsan hallå!
Har nu suttit här i ca. en halvtimme med musiken. Skriver ju om filmmusik och faktum är att det går riktigt bra! Yeah! Jag äger ju typ?!

Hmm..nja, där drog jag en vit lögn för mig själv. Musikarbetet som började som en rolig grej har nästan börjat bli en börda för mig eftersom jag hela tiden skjuter fram det. Jag tänker alltid att jag ska göra det, men det blir aldrig av. Så istället skulle väl inlägget se ut såhär:
Hejsan hallå!
Har nu suttit i ca. en halvtimme och tänkt tanken att skriva om musiken men dock har det inte blivit av, har istället haft lite tråkigt framför bloggar och facebook. Skriver ju om filmmusik och faktum är att det går åt helvete! Yeah!
Kan det bli bättre? Tror inte det vah? Fyfan alltså. Detta projektet mixat med två prov varje vecka är en dålig kombination. Ungefär lite som olja och vatten.
Detta har helt enkelt varit en sann fredag den 13. Totaly. Så om ni gillar att skratta på andras bekostnad har jag just skapat den perfekta listan åt er. Varsegoda och njut i min otur -.-
1. Det är vinter, vilket betyder tjocka vinterjackor. Tjocka vinterjackor i små skåp = ja...lista ut resten själva.
2. På väg hem ramlar min väska av pakethållarn och alla papper och böcker åker ut. I mitten av mördarbacken.
3. När jag ska ta mellis spiller jag ut små, små linfrön över hela golvet, och när jag ska damsuga upp det är minidamsugarn borta, vilket betyder att jag måste släpa fram den stora..
4. Jag spiller också vid melliset ut turkisk yoghurt på köksbänken. Jippie.
5. Jag satt i mitt eget hus med vintertäckjackan och mössa för att värmefläkten slutat fungera. Great!

Haha, sitter faktiskt själv och garvar lite åt mig själv, för hur fan lyckas man med detta? Ajja, njuter i alla fall över att det nu är fredag! Lovely.
För det betyder att det imorgon är lördag och imorgon åker jag och denhär bruttan till stan only for shopping!


hmm.. märkte just att denhär bilden inte har något huvud. Men ajja,
skit samma, för er blinda så är det Julia! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0