Blä

Blä för att alvedonen släppt och jag börjar känna hur det dunkar i huvudet.
Blä för att jag kommer tvingas ta svinisvaccinet (JA, jag lovar, min pappa skulle kunna sätta mig i en tvångsstol)
Blä för att det känns som jag är påväg att bli sjuk.
Blä för ENGELSKA!
Blä för min dumma engelskalärare som är helt borta!
Blä för att jag suger på att blogga.
Blä för att...BLÄ!

ja, inte så himla positivt inlägg, men just nu skulle jag kunna sitta (eller sova) i Carolina och Johannas soffa ist för att ligga i sängen och stup i kvarten tvingas säga "prata inte! Mitt huvud väääärker!"
Japp, en vanlig fredagskväll á la Anna. Typ.
Senare idol, sen förmodligen sängen. Gud va tråkigt.
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0