back on track

Har inte bloggat på länge, skit datorn har varit mer seg än vanligt men igår fixade morbor den:) jippi:D Nu funkar msn också, sen syrran instalerade det nya har det inte gått att logga in:/ Igår tog svinis sprutan:( Gjorde inte så ont att ta den men idag är min arm helt död (Tur nog så går jag iallafall inte baklänges). 11 st var sjuka idag så det var en lugn dag kan man lungt säga. Genomgång inför provet på matten, massage och avslappning på idrotten, skräckfilm på mentorn (mot mina protester, hatar skräckfilmer), diskutioner på so:n och film på svenskan. Skulle stanna efter skolan och vara med i bellas och jempas (förlåt!) musikfilm men Bella hade glömt sitt manus så det får bli imorogn istället:) Nu har jag pluggat spanska och sitter och chattar med Jossi och lyssnar på musik:) Imorgon är det spanska prov (AHH!) H det bra!

Haha, så söt! Julia skickade den här bilden på stackars Nasse.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0