Varning för svordomar

Jag blir så jävla trött på folk som tror att dom är så coola och är sådär kaxiga!
Ja, jag verkligen hatar, och då menar jag verkligen HATAR såna som tror att det är coolt att säga taskiga saker till andra.
Alla som håller på med det är helt jävla fucking idioter och kan ta och skita på sig!
Jag blir så trött på folk som tror att dom är något, trots att man kan se på dom hur jävla osäkra dom är! Jag sitter här och nästan ryser när jag tänker på det! Jag blir så irriterad så att jag spänner fingarna när jag skriver på tangentbordet!
Det jag inte fattar är, hur kan man vilja bete sig så? Vem tusan vill ha ett sånt liv?! Då måste man fan ligga minus i självförtroende. Dom verkar ju heller inte fatta att dom sårar folk. Näe, såna kaxiga, stöddiga, töntiga idioter önskar jag att man bara kunde slänga i närmsta papperskorg, för jag blir så grymt irriterad.
Så man kan ju tänka på det nästa gång man håller på att säga något taskigt. Folk blir faktiskt sårade, även om de inte visar det.

Anna


Kommentarer
Postat av: josephine

det är bra Anna ! <3

2009-05-25 @ 19:28:36
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0