sprucktna byxor

Äntligen Fredag! Det var skönt med ett hemstudie dag igår, nu är det helg och den är helt uppbokad. Lördag blir det picnick och övernattning (säger man så?) och på Söndag blir det match och jag måste tvätta cykeln... "/ Idag har jag, anna, jenni, julia, carro, amanda och Jossi varit i blackerbergs parken och cyklat och gungat och jag lyckades att inte ramla av gungan den här gången:D visst är jag duktig! Ikväll blir det myskväll med syrran och pappa, mamma är på fest med jobbet.  Anna har ju redan lagt upp bilder så det blir ju tråkigt om jag lägger upp ungefär likadana bilder, eller hur? så ni får nörja er med annas bilder. ha det bra så länge!

 
måste bara säga att Carro spräckte sina byxor XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0