The Girls In Action

Hejsan!
Kom precis ut ur duschen, och Johanna, nu har jag satt upp en fläta, som du sa att jag skulle göra!
Har zero inspiration nu, så det blir ett ganska kort inlägg. Och tråkigt förmodligen.
Dagen har varit bra. Allt har varit bra, till och med solen sken idag! Och sen är det ju fredag, alla braiga saker i en enda smet (:
Enda som varit dåligt är väl egentligen att vi inte fick tillbaka våra kemiprov, som vi gjorde för två veckor sedan! suck...
Timo, Timo, Timo...vad ska man säga?
På rasten gick vi ut i det fina och härliga vädret och ja..? Jag låter bilderna tala för sig själva...
Anna


Jossi snurrade för fullt.

Jossi och Julia


Julia skjutsade Amanda som satt och dinglade med sina fötter. Hihi


Jossi gungade högst av oss alla!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag ser ut som en treåring på cykeln haha xD

2009-05-18 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0