Sur Surare Anna

Hejsan!
Var riktigt sur nu för någon halvtimme sen, men nu har min ilska börjat avta. Herregud, jag blev så sur så jag blev hungrig! Har ni varit med om det någon gång? Det kan jag säga er att det är inte kul.
Idag var en busenkel dag, eftersom det var halv hemstudiedag. hade bara en lektion, så jag, Johanna och Julia gick hem till mig och bakade. Vi ska nämligen ha picnic på lördag (trots att det säkert blir dåligt väder) och Johanna vet den perfekta platsen för picnic! Lovar att ta med kameran och ta finfina foton!
Pussar
Anna



Visst ser våra godismuffins goda ut?


Är det jag som ser i syne eller står Johanna och Julia och äter av den
goda smeten?!


wiie! Snart slår äppelträden ut och då blir träden fint rosa! Nu är det vår!

Ps. Måste tacka söta Carolina som kom på namnet på bloggen! Gracias señorita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0