Its a sunny day!

Hello bitches!
Haha, skojaXD Idag har det varit en skön dag, jag slutade vid 11:D slapp so:n, svenskan och syslöjden;P SKÖNT!! Jag, Carro, Anna, Jossi och Anna drog hem till oss och solade lite. Sen gjorde anna och jag lunch, det blev köttbullar och makaroner. Det hände en skitläskig sak men det får anna berätta om hon vill. det gav mej en hjärtattack och jossi höll på att börja gråta, så mycket kan jag säga. Nu har Jossi och Amanda åkt tillbaka till skolan för att ha franska, själv sitter jag här i shorts och bikini och njuter av en ben and jerry glass;P Jag och Amanda tog en promenad till Staitol för att köpte glass och höll på att bli mosade av en lastbil "/  inte kul. nej, nu ska jag göra klart mitt syslöjdarbete som jag lovade min syslöjdslärare att göra (annars hade jag inte fått någon håltimme), visar reslutatet sen, ha det bra!

Kocken anna stekte köttbullar medan jag kokade makaronerna. 

Jossi hällde citron i Carrros lugg så den skulle bli ljusare. blev det någon skillnad? nej, jag tror inte det...

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0