Redigerar

Hejhejhej!
Sitter här och redigerar lite bilder, sådär bara på skoj.
Vissa blir ju faktiskt ganska fina, trots att det inte är något speciellt program jag använder.
Nu ska jag nog måla naglarna, sen är det väl mat snart. Jag fick äran att bestämma maten idag - Pasta med kykling, soltorkade tomater och massa annat gott. Visst låter det underbart? Det är det också!

 
Efter                                                             Före

 
Efter                                                             Före

Känns som om jag lägger upp alldeles för mycket bilder, men jag bara
älskar bilder! Bilder kan betyda så mycket, som den här:
(nu blir det en bild igen, jag är hopplös!)

              
                                  BFF - I will always love you!

Kommentarer
Postat av: William

Fina bilder :)

2009-05-17 @ 14:09:13
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: Johanna

i love you to anna!

2009-05-17 @ 16:17:38
URL: http://suddenlywesee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0