Rätta svaret

Hejsan svejsan!
Till er som läste inlägget igår om att jag är sämst på att hålla saker så kommer svaret nu.
Jag höll inte vad jag lovat. Har verken städat rummet (som ser näst intill ut som ett bombnedslag), och jag har inte heller övat kemi. Jag säger ju det! Jag är sämst på att hålla saker!
Imorgon är det någon kamratstödjarutbildning, så jag slipper både uppsjungningen på musiken (som jag dock kommer få göra nästa vecka) och jogga runt långa rundan slipper jag också. hihi!
Slutar klockan två, så då ska jag hem och packa, öva lite kemi (och nu ska jag banne mig lova det!) och om vi har någon annan läxa, sen ska jag bege mig till Söderhällarna. Ska sova där från onsdag - söndag. Orkar inte följa med till Falkenberg, så jag stannar i stan xD
Kram Anna


Här är lite fina frisyrer. Nån som skulle passa mej kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0