Picnick

Det blev inget inlägg från min sida igår, sorry! Tur att jag har anna:P Igår var jag, anna och julia på picnick på vårt hemliga ställe. Det var riktigt mysigt, väder var för en gångs skull på vår sida, (tack Gud!) Vi hade gjort muffinsar (anna kommer troligen lägga upp receptet snart) i torsdags och sen gjorde vi pasta sallad. Sen packade vi en väska och tog 3 filtar (vi vet, det var lite överdrivet) och gav oss iväg. Det blev lite bergsklättring innan vi var uppe. Julia försökte prata i telefon samtidigt som hon klättrade vilket inte blev så lyckat, haha! Vi solade, dansade och åt innan Carro kom med vattenmeloner:D efter en stund gick vi hem och spelade tvspel innan jag och carro gick hem. 
 
anna och jag in action!

Strike a pose!

systern kom efter sin match och bjussade på vattenmeloner.

på kvällen kom Anna och Julia för att sova över. Vi spelade Guitar Hero en stund innan vi la oss ner för att titta på melodifestivalen. När vi kollat klart på 39 länder av 42 som röstat och Norge ledde med typ 200 poäng eller nåt så tyckte Julia att vi skulle stänga av.

Julia: nej, nu stänger vi av, vi vet ju redan vem som vinner...
Carro: Aldrig i livet! jag har inte suttit och tittat på 39 länder som har röstat i onödan. Nu ser vi klart!
Julia: tystnad...

haha! När vi skulle sova började Carro nynna på La voix (stavning?), jobbigt värre! aja, grattis Norge!  Dom vann melodifestivalen på sin nationaldag med typ 170 poäng. jag tycker iallafall Norge, Azarbajan och Finland var bäst. Vad tycker ni??

ha det bra!

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0