it´s raining men!

Jaha, idag har jag varit i skolan och nu sitter jag och tittar på film på youtube, genomvåt. har bytt om för allt var blöt, jeansen var genomvåta, tjocktröjan våt och linnet var fuktigt:( typiskt igen! Ska åka och kolla på knäskydd till mitt knä som jag ska ha på fotbollen så jag inte gör illa dom små stackarna igen:( idag hade jag två teater att redovisa, en på svenskan och en på engelskan. BLÄ!! Svenskan gick bra för då var jag med några som jag känner väl som inte klagar att man inte tycker om teater. På engelskan fick man klagomål att man inte bjöd på sig själv. Gör det själv om du tycker det är så roligt... Jag hatar Teater inse! Jag tycker det gick bra men sen kommer nån och säger att man skulle ha gjort så och så istället och då blir man lite, "jaha, nu sög jag eller?".

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

nähä! du hann inte före xD

2009-05-18 @ 14:42:01
URL: http://suddenlywesee
Postat av: Amanda

Haha önskar jag kunde ha sett teatrarna:P fast då hade jag fått spela upp..

2009-05-18 @ 17:07:17
Postat av: Amanda

Haha önskar jag hade sett teatrarna:P fast då hade jag fått spela upp..

2009-05-18 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0