obefintliga armuskler

Sitter här tillsammans och slappar. Vad ha vi gjort idag?? Anna har varit i kyrkan och oroar sig att hon ska få ett blåmärke på knät till skolavsultningen och tycker att jag stavar som en kratta, taskgt... :( jag stavar inte dålgt! Jag (johanna) har varit hemma och väntat på at anna skulle ringa. Vi har solat och övat på Australien redovisningen. Lyssnar på Erik Hassle - Heartful. bra!! Anna kan inte sluta klaga på min stavning.... jag vet att jag inte kan stava!! Du kan inte, hmm, göra tungan till ett u! hahaha! känn på den du!! PLUTT!! aja, skit i anna. Igår var det Robinson final och fel person vann. jag som hejade på Jarmo! han var ju bäst! Vem tycker du va bäst?? Nu har det slagit runt i annas huvud, hon håller på med ett apr hantlar och försöker visa sina osynliga muskler... enligt henne försöker hon höja sitt sjölvförtroende.... omg, va säger man? 4 kg är tydligen mycket, iallafall för mycket för annas überstarka muskler...

Annas nya "jag-kommer-få-bättre-självförtroende" hantlar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0