Norges nationaldag = Rebeckas dag!

Hejsan!
Självklart var jag ju så smart, så jag glömde kameran, men som tur är så hade Johanna med sig den och tog massor av fina (och endel fula) bilder.
Helgen har varit fullproppad med saker och jag har precis kommit hem från Carolina. Vi gjorde fysik ihop med Jossi! (:
Idag är det ju också Norges nationaldag, och gissa vem som har namnsdag? Lilla moi, såklart! Rebecka. 
Är ganska trött, så egentligen orkar jag inte med fotbollsträningen. Vi såg först vid 9 på morgonen Twilight och sen gick vi upp och spelade Guitar Hero. Yey, jag fick faktiskt två stycken låtar där jag fick 100%! Slå det ni!
Imorgon är det skola igen, men helgen har i alla fall varit fantastisk. Faktum är att jag tror att jag aldrig njutit så mycket av en helg! Men nästa vecka blir ju ganska lugn. Bara tre dagar. Lovely. Och juste - Imorgon får jag tillbaka engelskaprovet, wish me luck!
Anna

ps. Lägger upp receptet på muffinsarna senare! promise!

Kommentarer
Postat av: William

grattis på namnsdagen! :D:D

(norges nationaldag, din namnsdag och min lillebrors födelsedag. najsigt :D)

2009-05-17 @ 20:31:47
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar (:

Du får gratta din lillebror i efterskott från mig då! haha

2009-05-18 @ 14:15:38
URL: http://suddenlywesee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0