Matteprov

Hejsvejs i sommarsolen!
Jag har ju varit lika duktig på att blogga som en sköldpadda är bra på att springa ett 60 meters lopp och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det! Det e tur att jag har Johanna (:
Idag hade vi i alla fall matteprov. Guud, hoppas verkligen att det gick bra! MVG uppgifterna gick väl knappast så bra, men jag är ju ändå inget direkt MVG barn, så det var väl inget att gråta över!

Fick också 26/30 på min elmotor! wiie! Och vet ni vad, slå på trissor: Den FUNKADE!

Gud, när jag tänker efter, vilket tråkigt inlägg.. bara en massa skola! Ajja, nästa fredag ska jag förmodligen till grönan, ska bli skojigt! :D


Anna


Vågar ni åka nya insane? Haha, jag tror knappast att jag sätter min
fot på denna skapelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0