Klippning och shopping

Hola! Idag har jag, Carro och Anna varit och klippt oss hos Bobbys. Det blev bra men det kändes som om hon skulle slita bort min hårbotten när hon fönade det:( aj! Sen blev det lite mer shopping. jag köpte ett par shorts och en bikini topp från H&M och Anna köpte en klänning till skolavslutningen. Sen åt vi thaibuffé, mums! Sen blev det lite kemiplugg och sen åkte vi för att kolla på Carros lag som spelade match mot hässelby. Fy fan för hässelby! Efter typ 1,30 min gjorde Josephine (tror jag hon hette) illa sig så ambulansen fick komma. hennes armbåge hoppade ur led eller bröts, fattar ni varför jag hatar Hässelby??
Har ätit grillat idag, första gången this year! Imorogn blir det match mot värmdö(?) hoppas det går bra:D och hoppas Anna inte snarkar inatt...XD

Va tycker ni? jag tror jag ska ha inviga bikinitoppen på fredag när vi ska simma med klassen. någon som vet om det är ute eller inne? jag hoppas inerligt att det är inne.
Ha det bra! Nu ska jag upp och kolla på robinson:)

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0